Kai paklausiau Pando Wear įkūrėjo MARIAUS BIELIAUSKO-BLACK, kas nulėmė sprendimą naują fotosesiją daryti tarp sovietinių blokinių namų, sutrukinėjusio asfalto ir kiemo dulkių, atsakė – „Taigi pats ten augau“.

Ir aš augau. Klaipėdoje, miegamuosiuose, šalia „Simonkės“. Neturėjau nei itališko denimo džinsų, nei kietos parkos, nei išmaniojo telefono. Bet turėjau kelis draugus, pakelį cigarečių, naglą šukuoseną, pavojų pilną naktį ir miesto laisvę. Jau tada žinojau, kad myliu miestą ir esu miestas.
Kai prieš porą dienų vienas pirmųjų gavau Pando Wear 2017 m. pavasario/vasaros kolekcijos fotosesijos kadrus, nostalgija varoma laiko mašina mane kaipmat nukėlė į tuos kiemus, kuriuose prieš dvidešimt metų ant suoliukų ginčijomės apie Dievo buvimą/nebuvimą ir rateliu iš butelio gėrėmė „Švyturio Originalųjį”, kurio jau daug metų net nebegamina. Buvome kiečiausi pasaulyje su savo dėvėtuose pirktais „Dr.Martens” batais ir smarkiai nuskalbtais „Adidas” marškinėliais su „trim poloskėm”. Bet buvome tokie tikri, autentiški, nuoširdūs.

Tai šita chebra, kuri žiūri iš Pando Wear nuotraukų šiandien, auštant 2017-iesiems, visame tame digital triukšme, viso ko pertekliuje ir išpindėjime, man atrodo tokia pati sava, tikra ir nesuvaidinta. Ok ok, žinau, kad čia lookbooko fotosesija, personažus kuria modeliai, viskas turi aišku įvaizdinį tikslą. Bet ačiū už trumpą ekskursiją į praeitį – buvo gera grįžti į 90-ųjų Klaipėdos kiemus.

Koks jausmas? O vat lygiai toks kaip pasakoja Marius Black: „Ši kolekcija – tarsi amžimybę besitęsiantis rugpjūčio pabaigos vakaras, kai paskutinis žaidimas tęsiasi tol, kol įmanoma įžiūrėti žaidėjus. Tai vakaras, kai šūksnių ir švilpimų dar nebuvo pakeitę telefono skambučių ar žinučių melodijos“. Jaučiate? Įsivaizduojate? O gal dar ir prisimenate?

Žodžiu, laukiu naujos kolekcijos ir jau turiu savo favorite modelius. Juos šį šeštadienį tikrai matuosiuos kolekcijos pristatyme, Pando studijoje Vilniuje.

Monikos Penkūkū portretas (Marius Bieliauskas-Black)

Komentarai 0